Selam ☻
O kadar duygu doluyum ki sizlerle paylaşmaya geldim. Tek kelimeyle Mükemmel bir kitap okudum. Konusu şöyle;
...
“ Modern çağın Güzel ve Çirkin’i.
Ambrose Young okulun en çekici çocuğu ve kasabanın yıldız güreşçisidir. Uzun boyu ve yapılı vücudu ile oldukça yakışıklıdır.
Fern ise uzun kırmızı saçları, çilli yüzü ile oldukça zayıf ve sıska vücudu ile görmezden gelinecek kadar çirkindir. Fern Taylor her şeye rağmen Ambrose Young’ a aşıktır. Fern bir yandan aşkını içinde yaşarken bir yandan da kuzeni Bailey ile ilgilenir. Bailey kas distrofisi hastasıdır ve tekerlekli sandalyeye bağlı yaşamaktadır. Fern; Ambrose’ un kendisini fark etmesini beklerken, bu kadar yakışıklı bir adamla birlikte olabileceğini hiç düşünemez. Ta ki her şey tersyüz olana ve Ambrose’ un eski yakışıklılığından eser kalmayana denk..
TersYüz hayatı, benliği, güzelliği kaybetmenin hikayesi... Bir kızın yıkılmış bir savaşçıya ve o savaşçının sıradan bir kıza olan aşkının hikayesi. “
...
Off mükemmel bir kitaptı. Tek kelime ile mükemmeldi ama. Elime aldığımda beni bu kadar çok etkileneceğimi, bu kadar duygulanacağımı beklemiyodum açıkcası. TersYüz, gerçekten kalbime dokunan bir kitap oldu. Okuyucuyu yormayan, çok akıcı bir anlatımı var. Karakterler çok iyiydi. Yani hem konusunu çok ilgi çekici hem anlatımını hem de karakterlerini çok beğeneceksiniz. İnsanın kalbine dokunan, hüzünlendiren bir hayat hikayesi. Güzellik veya çirkinlik göreceli bir kavramdır. Kitapta çok güzel bir alıntı vardı “ Bazen bir yüze aşık oluruz, onun ardındakine değil “
Ama ne yazık ki dışını beğenmediğimiz birinin içini merak etmiyoruz. TersYüz bu kavramın tam aksini anlatıyor. Mükemmel bir kitap bıraktım buraya merak ederseniz mutlaka ama mutlaka okuyun diyorum. Kitaplarla Kalın ☻