Ahmet Ümit genelde okumaya keyifle başladığım, keyifle devam ettiğim ama hep öykü sonu geldiğinde ya bunda bir şey eksik kaldı hissiyatını yaşadığım müthiş bir yazardır. Bu kitapta farklı bir durum daha var. Kitap baştan sonra çok güzel kurgulanmış durumda. Ancak nedense kendimi Ahmet Ümit değil de Grange okuyor gibi hissettim ve bu bir miktar rahatsızlık verdi. Yine de polisiye sevenler için Türkçe literatür içerisinde en güzel romanlardan biri olduğu kesin