Güçlü bir kalem. Boğazımda bir yumru gözlerimde yaşlar bazen de tüylerimin diken diken olduğu anlar yaşadım. Savaşın getirdiği elemi,kederi o kadar iyi hissettirdi ki yayınevininde kitap hakkındaki yorumu gibi gerçekten film izlermiş hissi veren bir roman. O denli iyi betimlemeler. O denli iyi bir kurgu. Bir insan duyguları bu kadar güzel ifade edebilirdi. Tolgonay ve Alimanın kadersizliğine içim acıdı.