·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Kasım 2022 11:23 İlk kitap kadar yoğun duygularla okudum. Zeze'nin tüm yaramazlıklarını içindeki şeytanın üstüne atarak sonunu düşünmeden hareket edip sonunda zarar görmesine kızdım. Zeze'yi evlat edinen ailenin küçük bir çocuğa olan davranışlarına kızdım. Ama en çok yalnızlığına üzüldüm. Yalnızlık yüzünden hayal ettiği ailesine üzüldüm. Onu anlayan ve geceleri ona iyi geceler dileyip öpücük verecek bir aile ferdine ihtiyaç duyan küçük bir çocuk sadece. Bu da kalbimi paramparça ediyor. Ama artık büyüdü. Asıl ailesinin bundan sonra ona olan davranışlarını ve delikanlı Zeze'nin sahip olacağı karakteri merak ediyorum. Delifişek ile devam edelim bakalım.