·384 syf.····Okunma: 07 Kasım 2022 20:01 Badem ağacı.. Benim hüzünlü kekim.. Kitabı okurken yeri geldi ağladım yeri geldi güldüm diyeceğim ama gülemedim. Kitabı okurken sürekli yine bir şey olacak paniği vardı içimde ve her seferinde de bir şey oldu. Çok hüzünlü bir kitap ama okurken elinizden bırakamıyorsunuz. İsrailin Filistine zulmünü ama her yahudinin de zalim olmayışını anlatan bir kitap.
Okunması gereken bir kitap.