·210 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Kasım 2022 00:15 Harika ötesi bir kitap. Bir insanın hayatı boyunca yaptığı hataları, başına gelen olayları, sevdikleriyle ilişkisini anlatıyor. Fugui'nin hovarda hayatının acıya dönüşmesi de diyebiliriz. Okurken o kadar çok doldu ki gözlerim her seferinde devam etmeme kararı aldım. Okunsun, okutulsun. 'Yaşamak nedir?' öğrenelim. Ayrıca kitapta kapitalizmden faşizme geçişi hayatın bir çok yerinde keskin çizgilerle irdelemiş yazar. Yokluğun dibini merak edenlere.