·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ekim 2022 00:00 Fantastik !ilk bir kaç sayfa ; biraz off tamam artık madem ölmek istiyor bırak gitsin diyecek kadar beni acımasız hale getiren ve bıktırıcı izlenim bırakan kadın kahramanına bir anda sahip çıkmama hatta empati duymamı sağlayan yazar artık eseri yutarak okumamı sağladı diyebilirim.Ayrıca sesli kitap olması en azından gözlerimi dinlendirmemi sağladı , çünkü kitabdan vazgeçmem mümkün değildi bir an evvel okuyup sonuca gitmek istemime karşı koymak zor oldu. Çok iyiydi gerçekten. Hele son yıllarda hep birbirine benzeyen eserler birbirine benzeyen filmler falan artık her şeyin tekrarını yaşamak tan bıkmıştım. Gerçi son günlerde şaşırtan ilginç eserler keşfetmek harika bir duygu.