Kitabı beğenmedim.Bir erkeğin(Hank)gelişim sürecini( ya da gelişememe sürecini mi deseydim )anlattığı kitap.Sonunda Buko’yla tanıştım.Kitabın başı bir ergenlik dönemi oğlanını anlattığından mı bilmem antipatik ve sıkıcı geldi.Sonuna doğru sarmaya başladı derken kitap bam diye bitiverdi.Kitabı özetlersek Buko hemcinslerinin dünyasını cok yalın bir şekilde ortaya dökmüştü, samimi geldi.Hiç büyümüyorsunuz ve dost acı söyleyecekse karsı cins hep zayıf noktanız.Kızmayın be! Charles Bukowski