Puan vermedi·268 syf.··
2022 75. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 29 Ekim 2022 10:48
Kitabı beğenmedim.Bir erkeğin(Hank)gelişim sürecini( ya da gelişememe sürecini mi deseydim )anlattığı kitap.Sonunda Buko’yla tanıştım.Kitabın başı bir ergenlik dönemi oğlanını anlattığından mı bilmem antipatik ve sıkıcı geldi.Sonuna doğru sarmaya başladı derken kitap bam diye bitiverdi.Kitabı özetlersek Buko hemcinslerinin dünyasını cok yalın bir şekilde ortaya dökmüştü, samimi geldi.Hiç büyümüyorsunuz ve dost acı söyleyecekse karsı cins hep zayıf noktanız.Kızmayın be! Charles Bukowski
1000Kitap
Ekmek ArasıCharles Bukowski · Metis Yayınları · 20228,3bin okunma
·
157 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben de beğenmedim, sebebini bir türlü çözemedim anlatım dili daha mı süslü olsaydı bilemiyorum çok yalındı.