·264 syf.····Okunma: 10 Kasım 2022 17:02 Çerezlik bir kitabımızı bittirdik. Sıradan bir konuydu. Korumalık yapan tommy ile ünlü bir kontes olan kadının torunu olan Doktor Abby hikayesiydi.
Birbilerini bir anda inanılmaz bir şekilde çekici bulamya başlayıp, olay yatak panterine dönüyor sonra duygular cıkıyor ve hikaye böyle devam ediyor. Sinir olduğum şeylerden biri oldu okurken, kızımız duygularından cok emin olmadığından kariyerlık hayatı ön planda çünkü o şekilde büyütülmüş ondan neyse hamıle olduğu sanıyor ve tommy dememesi gerek bir şey diyor, kendi meslektaş erkek arkdaşı ile olması daha iyi olacagını, onu anlayacagınu söyluyor. Okurken yuh dedım yani tommy bu denmez yanı adam her kötü anından yanında oldu ne ıstersen yapar cocuk fılan da istemedi sevdi seni, düşünmeden konuşsa bile bu tarz söylemler aa acaba olur mu demektir. ihanet bence. Diyemezsın yani asla başka adamı , sevdiğin adamla karşılaştıramazsın, neyse bundan ötürü puan kırdım bide şeyden tommy devamlı salyası akıntı halinda dolaşması, abaza gibi hoşuma gitmedi bu yöndede. Bunların dışında güzel bir aşktı demesem olmaz...
Ama beğendim, kıtabı, hoştu. Tavsiye ediyorum.