·408 syf.····Okunma: 12 Kasım 2022 00:51 İlk 50 sayfa gerçekten bırakmamak için mücadele ettiğimi söyleyebilirim.Genel olarak kişisel gelişim ile sentezlenmis bir roman tadında diyebilirim.Son 100 sayfadan yazar çok sık tekrara düşmüş genel olarak edebi bir dil yok hatta çok sık okey kelimesini görmek eğer hala dile bir hassasiyetiniz varsa canınızı sıkabilir.Populer olarak sık gördüğüm bir eser olduğu için alıp okudum diyebilirim.Vaktim çok biraz kafam boşalsın diye alıp okuyabilirsiniz.