8/10
·384 syf.··
2015 11. kitabı
Bu kitap biraz karmaşık. Bitti ve 'vay be!' moduna girdim. Bir ara 'peri masalı okuyorum herhalde' dedim. Yerine oturmayan şeyler, tamamlanmamış bir hikaye, cevaplanmamış sorular vardı. Yine de fazla iyimser gibiydi her şey. Yazardan bir şeyler bekliyordum. Hani her yazar engel çıkarmayı sever ya. Ayrıca bu seride yan kitaplar hariç 5 kitap daha var. Ama öyle bir final beklemiyordum!!! Hakikaten vay be!!! Hem romantik, hem sürükleyici, hemde şaşırtıcı.
Yeni Bir BaşlangıçKim Karr · Yabancı Yayınları · 2015234 okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.