Fable çok severek okuduğum bir kitaptı, Efsane ise ilk yüz sayfada acaba beni hayal kırıklığına mı uğratacak derken West havuçlu kekimin gelmesiyle birlikte olaylar ççooookkkk güzel ilerlemeye başladı. Fable bu yıl içerisinde kesinlikle favori serim oldu, herkes sever mi bilmiyorum ama korsanlı gemili kitaplar seviyorsanız kesinlikle bir bakın derim. Ben gerçekten kitapta kendimden çok fazla parça buldum o yüzden koccaman kalplerimle seriye nokta koyduğum için mutluyum.