10/10
·276 syf.··
Beğendi
·
2022 15. kitabı
Depresif ve küskün bir insanın yazdığı bir kitap. Ben epey yaşlı bir adam sandım ama meğer tüm bu içsel çatışmalara ve pişmanlıklara otuz yaşındayken yakalanmış. Ancak bir o kadar da kibirli. Okunması mutlaka gereken kitaplardan mı bilemiyorum. Okumasaydım ne olurdu? Hiçbir şey. Okunabilir ama, olğanaüstü birkaç betimlemesi var ki, iyi ki okumuşum diyorum.
Bitik AdamGiovanni Papini · Monokl Yayınları · 20201,403 okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.