Depresif ve küskün bir insanın yazdığı bir kitap. Ben epey yaşlı bir adam sandım ama meğer tüm bu içsel çatışmalara ve pişmanlıklara otuz yaşındayken yakalanmış. Ancak bir o kadar da kibirli. Okunması mutlaka gereken kitaplardan mı bilemiyorum. Okumasaydım ne olurdu? Hiçbir şey. Okunabilir ama, olğanaüstü birkaç betimlemesi var ki, iyi ki okumuşum diyorum.