20 yaşında evlenebilirsin. 40 yaşında hâlâ bekar olabilirsin. 18 yaşında okulu bırakabilirsin. 50 yaşında okula başlayabilirsin. Dünyayı gezebilirsin. İstediğini giyebilirsin. İstediğini düşleyebilirsin. Hayat senin hayatın. "Normal" kriterini belirleyecek olan tek kişi sensin.
İnsan ve Duygular
··6 alıntı·
34,4bin Gösterim
31 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Kimin sözü bilmiyorum ama biraz önce bir okurda gördüm ve hoşuma gitti. Sonuna kadar destekliyorum.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Zaten bir insan neden başka insanların hayatına burnunu sokma ihtiyacı hisseder ki?
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Hayatımızın duvarlarına asmalık bir söz.
Sanat toplum için midir? Yoksa sanat sanat için midir? Soruları aklıma geldi ne alaka derseniz buradaki sanat biziz. Yani biz kendimiz için mi varız? Yoksa toplum için mi varız? Bunun idrakını yapabilirsek eğer yaşamımıza yön verebiliriz....
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Oldukça yerinde bir benzetme 👏
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Bu konuda benzer düşünmemiz güzel. 😊