emrepuzo
@emrepuzo
Takip Et
İnsanların yüzüne iyi bakın, acısı çok olanın gülüşü güzel olur.
Fyodor Dostoyevski
Edebiyat
542 beğeni
·
7 paylaşım
·
3 alıntı
·
10,4bin Gösterim
6 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Derin
"Gülüşü güzel kadınların, kederi büyük olur ." sözü burdan esinlendi sanırım.
4
Nilllllayyy
Senin gibi mi?
1
emrepuzo
Gönderi Sahibi
Sanırım..
Gizle
Narin Kadife
Profille manidar olmuş…
5
emrepuzo
Gönderi Sahibi
🙄☺️
2
Gizle
Şükran Dağıstan
Emre//Aksoy gülüşün onun gülüşüne benziyor .Çok yakın bir o kadarda ulaşılmaz...
1
Melly 95
Valla ben artık gülemiyorum sanırım bazen saklanmıyor hüzünler
1