İnsanların yüzüne iyi bakın, acısı çok olanın gülüşü güzel olur. Fyodor Dostoyevski
Edebiyat
··3 alıntı·
10,4bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Gülüşü güzel kadınların, kederi büyük olur ." sözü burdan esinlendi sanırım.
Senin gibi mi?
emrepuzo
Gönderi Sahibi
Sanırım..
Profille manidar olmuş…
emrepuzo
Gönderi Sahibi
🙄☺️
Emre//Aksoy gülüşün onun gülüşüne benziyor .Çok yakın bir o kadarda ulaşılmaz...
Valla ben artık gülemiyorum sanırım bazen saklanmıyor hüzünler