Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 15 Kasım 2022 16:29 Son 20 sayfasına kadar zorla okuduğum bir kitap fakat varoluşçuluğun ilk kitabı niteliğinde olduğu için birşey diyemiyorum.Yazar kafasındaki fikirleri düşünceleri dağınık tutarsız karmakarışık şekilde aktarmaya çalışmış yani herşeyi....Sanki gün içinde bir insanın aklından geçen herşeyi bütün çelişkileri kayda alıp yazmış gibiydi.Okurken yazarla empati kurup bazen ben de böyle fazla ,çeliskili ve saçma düşünüyormuyum diye kendimi zorladım ama olmadı.İnisler ve çıkışlar herkesin hayatında mevcut ama fazla uçarı ve fazla tutarsız geldi bana yazilanlar.Klasiklesmis ve herkes tarafından beğenilen kitaplardan Martin Eden den sonra beni hayal kırıklığına uğratan 2. Popüler klasik kitap oldu.