·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2021 00:00 Tamamen kitabın kapağına aşık olarak aldım. Kitaptaki her karakteri ayrı ayrı çok seviyorum. Güçlü kadın karakter olarak Lou'ya ve Reid'in Lou'ya olan sadakatine tek kelimeyle bayılıyorum. Yazarın ikisi arasındaki aşkı iyi yansıttığını düşünüyorum, ikisinin birbirini neden sevdiğini okurken anlayabiliyorsunuz. Büyü sistemi diğer fantastik kitaplardan daha farklı olduğu için alışması biraz zaman istiyor ama farklılığı onu güzel kılan özelliklerinden birisi. İlk bölümünden son bölümüne kadar benim için heyecan hiç bitmedi. Romantizmin fantastik türüyle harmanlanmış hâlini seviyorsanız mutlaka bir şans vermelisiniz, benim uzun süre aklımdan çıkmadı.