Luna

Luna
@Lunaleblanc
9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2022 9. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Kasım 2022 00:00
Aşırı sevdiğim serinin son kitabı... Bittiği için çok üzgünüm, kitabın son sayfasına geldiğim de yaşadığım burukluğu nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum. Kitabın kapağını kapattığım zaman "Bir daha Aldrik ve Vhalla'nın hikayesini okuyamayacak mıyım?" dedim, seriyle aramda çok sevdiğim bir bağ oluştu. Kitabı bitirmiş olabilirim ama uzun süre bu dünyadan çıkabileceğimi sanmıyorum. Her yaşanan sevinci, korkuyu, üzüntüyü iliklerime kadar hissettim, yaşadım. Son kitabımızın başında Vhalla'nın güçleri maalesef yok daha sonrasında geri kazanıyor ama onun için (benim içinde) önemli olan şeylerden fedakârlık yapması gerekti. Vhalla'nın bencillik yaptığını düşündüğüm zamanlar oldu o dönemler gerçekten ona çok kızdım ama yine de çok sevdiğim bir karakter. Aldrik, en fazla onu özleyeceğim... Bu seride beni en çok üzen iki ölüm oldu, bu güzel sonda bana göre en büyük eksik Larel ve Baldair karakterlerinin olmamasıydı.
Fantastik
Kristal TaçElise Kova · Yabancı Yayınları · 20202,237 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Luna

, bir kitap okudu
9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Kasım 2022 00:00
·
2022 9. kitabı
Elise Kova
8.6/10 · 2.237 okunma
Puan vermedi·416 syf.··
Beğendi
·
2022 10. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Aralık 2022 00:00
Bu kitaba ilgi duymamın en büyük sebeplerinden biri yazarın kendini gizli tutuyor olmasıydı çünkü bir kitap yazacak olsam bende aynısını yapardım. Kapak tasarımı tek kelimeyle harika ve böyle olması beklentimi fazla yükseltti, ilgimi arttırdı ama güzel bir kitap olmasına rağmen beklentimin azda olsa altında kaldı. Kitabın konusu lanetli olduğuna inanılan bir dağın tepesinde üniversite olan bir şatoya davet mektubu alan Corvina'nın o okulda öğretmen olan Vad ile ilişkisi ve okulda yüzyıl boyunca meydana gelen kaybolmalar ve cinayetleri birlikte araştırmaları anlatılıyor fakat kitabın sonunda her gizemin bir cevabı yok . Kitabın içerisindeki gizemler, olaylar güzel anlatılmış konu gayet güzel bu konuda eleştireceğim bir konu varsa o da kitapta biraz toyluk biraz yüzeysellik hissetmemdi. Eğer gizemler, trajedi ve romantizm seviyorsanız bence okumalısınız. Ağır bir anlatımı yok, bana göre su gibi akıyor. Ben baş karakterlerde kendimden parçalar buldum umarım sizde okurken bulursunuz:)
Aşk
GothikanaRuNyx · Martı Yayınları · 20221,876 okunma