·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Kasım 2022 00:00 Aşırı sevdiğim serinin son kitabı... Bittiği için çok üzgünüm, kitabın son sayfasına geldiğim de yaşadığım burukluğu nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum. Kitabın kapağını kapattığım zaman "Bir daha Aldrik ve Vhalla'nın hikayesini okuyamayacak mıyım?" dedim, seriyle aramda çok sevdiğim bir bağ oluştu. Kitabı bitirmiş olabilirim ama uzun süre bu dünyadan çıkabileceğimi sanmıyorum. Her yaşanan sevinci, korkuyu, üzüntüyü iliklerime kadar hissettim, yaşadım.
Son kitabımızın başında Vhalla'nın güçleri maalesef yok daha sonrasında geri kazanıyor ama onun için (benim içinde) önemli olan şeylerden fedakârlık yapması gerekti. Vhalla'nın bencillik yaptığını düşündüğüm zamanlar oldu o dönemler gerçekten ona çok kızdım ama yine de çok sevdiğim bir karakter. Aldrik, en fazla onu özleyeceğim... Bu seride beni en çok üzen iki ölüm oldu, bu güzel sonda bana göre en büyük eksik Larel ve Baldair karakterlerinin olmamasıydı.