Bu kitabı da birinci kitap gibi heyecanla okudum. Evren hakkında bu kitapta da istediğim tarzda bir anlatımla karşılaşmadım. Vhalla'nın gücünün daha farkına varıldığı, savaşın olduğu ve Aldrik ile olan ilişkilerinin netlik kazanmasından dolayı çok keyifliydi. Kitapta beni üzen bir olay yaşandı fakat bu hüznün okuyucuya geçirildiğini düşünmüyorum. Hikayemize dahil olan yeni karakterlerin hepsini sevdim ama Elecia karakterini serinin sonuna kadar sevebileceğimi sanmıyorum. Bu kitabı bitirdiğimde sonu yüzünden 3. kitabın elimde olması benim için büyük bir rahatlamaydı. Genel olarak kitabı beğendim.
"Kitaplar ilkeleri, teorileri ve kavramları öğrenmek için başlangıç noktasıdır. Zihnin anlasa da kendin gerçekleştirmediğin sürece bedenin bilmez. Harekete geçip üzerinde çalışmadığın sürece ellerin emrine uymaz. Deneyim çok daha iyi bir öğretmendir."