Gölge ve Kemik inceleme
7/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2022 2. kitabı
Öncelikle kitap aşırı akıcıydı yormayan bir dile sahip olduğu için kısa bir sürede okuyup bitirebildim. Konusu çok farklı olmasada kitabın evreni baya hoş ve farklıydı sadece biraz daha ayrıntılı işlenebilirdi ama ilk kitap olduğu için çok sıkıntı yapmadım umarım devam kitaplarında kitaptaki dünyayı daha ayrıntılı bir şekilde görürüz.Şimdi gelelim asıl konuya(Burada karakteri yorumlayacağım yada birazcık gömeceğim) Alina'yı pek sevemedim güçlerinin olduğunu sürekli reddetmesi,kabullenememesi,saçma tavırları,ne yapacağını bilememesi felan...Okurken beni epey yordu(⁠・⁠_⁠・⁠;⁠)Ben biraz daha güçlü bir karakter okumak isterdim.Maylen pek kötü bir şey yapmadı ama ona da pek ısınamadım nedense.Karanlıklar Efendisi'ni seven bir çok kişi var ama ben onu da sevmedim:/Bazı haraketleri ve kitabın ortalarına doğru öğrendiğimiz bir şey kendisini sevmemem için yeterli oldu.Kısacası ben karakteri bir türlü sevemedim baya bir basitti.Ama bunun dışında gayet güzeldi hem evrene bir giriş yapmış oluyoruz hemde ilk kitap olmasına rağmen dolu bir kurgu okuyoruz hatta karakterler bu kadar aptal olmasaydı daha yüksek bir puan verebilirdim.Umarım sonraki kitaplarda bu sıkıntılar düzelir ve olaylar daha güzel bir hal alır.Sanırım ikinci kitapta güzel yan karakterler ekleniyormuş heyecanla bekliyorum
Gölge ve KemikLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20137,5bin okunma
·
92 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.