José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,6bin okunma
·
41 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok iyi ve tek nefesle bitirdiğim bir kitap umarım sizde beğenmişsinizdir
Fatma Zühra
Gönderi Sahibi
Daha okumadım.okuyacağım
Fatma Zühra
Gönderi Sahibi
güzel bir kitaba benziyor .
Ah evt ben ben okuduğum için okundu yazıyor sen de okumuşsun sandım