Selamm nasılsınız?Bugün Hava Uyanıyor serisinin 3. Kitabıyla geldim.Serinin yarısına geldiğim için spoilersiz bir şekilde yorum yapmak zor olacak,yinede merka etmeyin spoilersiz olacağından rahat bir şekilde okuyabilirsiniz:)
Bu kitapta diğer kitaplar gibi oldukça akıcıydı.Ama yinede bazı yerler durgundu(son 40-50 sayfa hariç tabiki)ben kesinlikle daha çok aksiyon olmasını beklerdim bu yüzden biraz puan kırdım ama bunların son kitaba bırakıldığını düşünüyorum yanii umarım öyledir.Bunlara rağmen okurken sıkmıyor.
Kitaptan anladığım en önemli şey yazar her kitabın sonunu bizi çıldırmak için yazıyor galiba◉‿◉Tamam bu kitaptan sonra ara vericeğim demiştim ama her an Suyun Gazabı'na başlayabilirim.
Aldrik yine mükemmeldi,sondaki olaylara rağmen çünkü bu onun suçu değildi.Zaten şu İmparatordan nefret ediyordum bu kitapla nefretim 100 kat arttı.ಠ_ಠBaldair'e tam ısınamadım demiştim bu kitapta daha çok ısındım kesinlikle.Vhalla oncekinden daha olgun ve güçlü davranmaya başladı sonunda ama sonda ne amaçladığını tam olarak anlamadım.Neyse.
Yani güzel ilerliyor tavsiye ederim.
Sonraki kitaplarda görüşürüzz
.