·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2022 23:18 Çocuğum henüz cok küçük. Ona bir kütüphane oluşturuyorum. Kitapligina aldigim her kitabında kaliltesini ve icerigine dikkat ediyorum ve muhakkak kendim de okuyorum. Ve bu yazarin okudugum üçüncü kitabi. Ben bile cok severek okuyorsam cocuklari tahmin edemiyorum. Hem egitici hem heyecan verici. Eger dördüncü veya beşinci sınıfa giden bir çocuğunuz varsa mutlaka bu yazarin kitaplarini alin ve okutun. Cok seveceklerine eminim. Kitap iki kardeşin başından gecen bir macera. Dunyada ki sular yukseliyor ve kahramanlarımız bulmacalari cozerek su felaketine son vermeliler. Bilmeceler oldukca yerinde. Çocuklara yeni arastirma alanlari da acan bir kitap. Ceviri de muazzam tebrik ederim. Dedigim gibi alin ve okutun sevgili ebeveynler.