Çoğu kişi beğenmemiş ama ben o kadar da kötü bulmadım.Aslında güzel başladı ama bence en büyük sıkıntısı kısa kısa zamansal geçisler vardı.Sanki sıkılmışta bir kaç sayfa uzun olsun gibilerden.İlk okul günlüğü gibiydi daha doğrusu.Olivia fazla affedici geldi bana. Nicholas züpbe arkadaşıyla yalandan bile olsa kız için sarf ettiği sözleri yutması ve hiç uzatmaması çok basit geldi ama.Hadi bu içten değildi peki sondaki o muhteşem güvenen halleri!Bence baya salak bişeydi kusura bakmayın.Biraz sürünebilirdi.Neyse fena değildi işte