Kitap Ömer Seyfettin'in öykülerinden oluşuyor. Bazı öykülerini beğenmemekle birlikte şaşırdım da neden en başarılı öykücü olarak anılıyor diye. Bazı öyküleriyse gerçekten kalbime dokundu. Metnin günümüze uygun olarak tashih edilmemesi belki de beni metinden iten şeydi. Para ve şöhret uğruna neredeyse herkesin kitap yazdığı bu dönemde eski yazarlarımıza mutlaka bir şans verilmeli.