·56 syf.····Okunma: 19 Kasım 2022 14:28 Benim için bambaşka bir aşk. O kadar tek taraflı ki , karşıdakinin her sözünü kabul edecek kadar. Bir yerde de mantıksız geliyor. Eğer "duygu"varsa karşı taraf da bunu bilmeli bence. Sonuçta biri beni sevebilir , benden hoşlanabilir lakin dile getirmezse bunu bilemem.
Birine karşı oluşan bu denli büyük his varsa dile getirilmeli. Tek taraflı "Aşk" insanı yorar. Gurur belki önde gelir ama ileride "Keşke" dememek için elinden geleni yapanlardanımdır hep.