Bir kız çocuğu kimden korkmadan büyümeli? Akrabası olan amcası mı , şeyh tarikat hocası mı , okuldaki öğretmeni mi , sokaktaki diğer erkekler mi? Daha kaç kız bu hayatı yaşayacak? Neden sürekli birisinin koruması altında yaşamaya muhtaç olacak? Bu düzen ne zaman bitecek ?
"Gerçek bir hayat hikâyesiymiş bu kitap , bir kez daha tüm gerçekleri çarptı yüzüme"