Bu kitabı uzun zaman oldu okuyalı 2 seriden oluşuyor birinci kitabını bitirdim ikinci kitabı daha başlamadım ama birinci kitabini çok beğendim ve zaten Emre Gül'ün kitaplarını severek okuyorum okumanızı tavsiye ederim. Spoi vermek istemiyorum o yüzden okuyun diyorum okursanız pişman olmazsınız