Sümeyye Yıldırım

Sümeyye Yıldırım
@smyyldrm06
01.01.2024
Bir gece gözlerin görür karanlığı, Ruhun umutsuz akşamlarda bıraktığı sessizliği duyar, Ama hayat kısadır, Ne olursa olsun gecenin sessizliği de, ruhunun umutsuzluğu da döner gelir kalbine, Gözlerinden aksa da yaş unutma ki herşeydir tecrübe, Değerlidir gözünde, değerinden fazla, Kalbimi verdim dersin ama inanmaz, Çünkü yitirmiştir benliğini, Ruh seni sevdiği gibi sever bir başkasını. Unutma asil ruh, ruh tek kişiye aşık olur Tek kişi de son bulur. Hiç birşey hata değildir. Herşey tecrübedir tecrübe.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
BAZI HİKAYELER YARIN KALMAZ;MAHŞERE KALIR💫çünkü Rüzgar;Kökünden Sökeceği Ağaça Önceden Tatlı tatlı Esermiş……🥀
Bugünde böyle olsun
Birinin hayatında yerini öğrenmek istersen kendini geri çek. Eğer peşine düşerse senindir, eğer yokluğunu fark etmiyorsa bir daha onu rahatsız etme. Bir gün sana ihtiyacı olduğu gün ise seni yok saydığını unutma.
Susuyorum. Yemin ederim dilim susuyor. Tek kelime edemiyorum ama kafam susmuyor. Düşücelerim susmuyor. İçimin acısı geçmiyor. Tek kelime etmiyorum ben ama susmuyorlar. Susturamıyorum. Eskiden canım yanınca hep uyuyordum. İnsanlar hep neden bu kadar uyuduğumu soruyor ama bi kerede neden bu kadar çok uyuduğumu sormadılar... ama sanırım artık geçmiyor. Artık uyuyamıyorum. Uyumuyor değil uyuyamıyorum. Çünkü artık canımı yakan şeyler uyumama bile izin vermiyor..."İyi değilim ben" diye bağırmak istiyorum, bir bir dökmek istiyorum içimidekileri ama kime neyi anlatıyorsun hissi her şeyi bastırıyor. Yine dudaklarımdan dökülen tek şey "İyiyim" kelimesi oluyor. Yürüdüm, hava aldım, Müzik dinledim ama hiçleri alan susturmuyor. Artık hiçbir şey iyi gelmiyor bana.. Çıkmazda gibiyim. Ne yapacağımı, · geçeceğini bilmiyorum. Geçer mi onu da bilmiyorum. Bildiğim tek Ve giderek ölüyorum...