Susuyorum. Yemin ederim dilim susuyor. Tek
kelime edemiyorum ama kafam susmuyor.
Düşücelerim susmuyor. İçimin acısı geçmiyor.
Tek kelime etmiyorum ben ama susmuyorlar.
Susturamıyorum. Eskiden canım yanınca hep
uyuyordum. İnsanlar hep neden bu kadar
uyuduğumu soruyor ama bi kerede neden bu
kadar çok uyuduğumu sormadılar... ama
sanırım artık geçmiyor. Artık uyuyamıyorum.
Uyumuyor değil uyuyamıyorum. Çünkü artık
canımı yakan şeyler uyumama bile izin
vermiyor..."İyi değilim ben" diye bağırmak
istiyorum, bir bir dökmek istiyorum içimidekileri
ama kime neyi anlatıyorsun hissi her şeyi
bastırıyor. Yine dudaklarımdan dökülen tek şey
"İyiyim" kelimesi oluyor. Yürüdüm, hava aldım,
Müzik dinledim ama hiçleri alan
susturmuyor. Artık hiçbir şey iyi gelmiyor bana..
Çıkmazda gibiyim. Ne yapacağımı, ·
geçeceğini bilmiyorum. Geçer mi onu da
bilmiyorum. Bildiğim tek
Ve giderek ölüyorum...