Kitabı sevmedim diyemem ama kitap hakkında çok şey yazmak istemiyorum.
Öncelikle konusu, kitabın adından da anlaşılacağı üzede Yunan hikayeleri, Yunan mitolojisinden tanrılar vb. Yunan mitolojisini merak ettiğim için bu kitapla başlamak istedim. Aslında kitaplığımda yazar Rick Riordan 'dan Percy Jackson serisi yer alıyor ve o seri de Yunan mitolojisini anlatıyor. Aslında serinin ilk kitabını okumuştum fakat derslerden dolayı araya zaman girdi ve yarım yarım okumak istemedim. Çok yoğun olmadığım bir zamanda tek seferde okumayı planlıyorum. Asıl konumuz olan kitabımıza dönecek olursak bana bir şeyler katmadı diyemem. Kitabın başında tanrılar tanıtılmış yine olay akışı devam ettikçe tanrılar tanıtılmaya devam ediliyor. Ancak benim kitapta sevmediğim özellik; hikayeler çok yüzeysel geldi bana. Kitabın sayfa sayısından kaynaklanıyor olabilir çünkü içerisinde birden fazla hikaye anlatılıyor ve haliyle kısa kısa anlatılıyor. Ama bence başlangıç için okumam iyi oldu. Sizlerin de mitolojiye ilginiz varsa bu kitabı okuyarak başlayabilirsiniz. İyi okumalar.