+ "Güzel olan her şeyi severim.” -"Güzel olanları, iyi olanlardan daha mı çok seversiniz peki?”
Edebiyat
·
760 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Güzel olan her şey çabuk biter." Güzeli, güzel olanı herkes sever...
Nejla
Gönderi Sahibi
@kenanakdemir yok sizi gayet net anladım, hak da veriyorum.Sadece farklı açılardan degerlendirdik.
İyi olan her şey güzeldir. Güzel olan her şey de iyidir hocam :)
Nejla
Gönderi Sahibi
Hayırlı sabahlar,iyi olanlar güzeldir de, güzel olan şeyler iyi midir tartışılır.
https://1000kitap.com/Nejlali hayırlı sabahlar. Kesinlikle tartışılır. Güzel olan bir şey kötü olabilir mi? diye düşünüyorum. Güzel şeylerin hissettirdiği duygular ve hisler içinde en çok iyi’yi barındırır kanaatimce ama dediğiniz gibi tartışılır.