6/10
·252 syf.··
2022 166. kitabı
Yazarın okuduğum 40. kitabı oldu. Tüm kitaplarını okumak istediğim için okudum. Belki de en sevdiğim Türk yazarıdır. Ama başta en iyi kitaplarını okuyup sona da kötü demek istemiyorum ama biraz daha az yetkin kitaplarını bırakmışım. Bu da yani evet yazılmış iyi güzel hoş ama iyi ki şiiri bırakıp romana geçmiş dedirtiyor.
Yazmak DoludizginOrhan Kemal · Everest Yayınları · 200777 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.