Kitaptan kısa bir alıntı ile başlamak istiyorum.
“Hatırla! Borçsuz yaşamayı sen de hak ediyorsun ve sen çok değerlisin güzel İNSAN!”
Bir kitapta böyle bir cümle geçiyorsa o kitap okunmayı hakkediyordur diye düşündüm. Okudum ve düşüncemde yanılmadım. Yaşamında gelişime zaman ayırıyorsan tavsiye ederim.