Bu kitabı ilk okuduğumda çok etkilenmemiştim. Aradan dört yıl geçmiş burada kitap hakkında yazılanları görünce tekrar bakayım dedim. Burada bazı arkadaşların yazdığı gibi derin bir kitap olduğunu ikinci ya da üçüncü okuduğunda anlayabiliyorsun. Yaşamın başındaki kişilere kesin tavsiyemdir.