Merhaba dostlar
Yalnızlık, sosyal medya, gürültü, mutluluk gibi konularda yazılmış denemelerden oluşan bir kitap. Çeşitli tablolar, filmler, kitaplardan da bahsederek güzel dokunuşlar yapmış yazar.
Bazı konular diğerlerinden daha ilginçti benim için. Bazı yazılar da öyle. Genel olarak içten bir anlatımı olduğunu söyleyebilirim.
Sevgiyle kalın