Aşk sadece sözlü birşey değildir bunun ayrımını yapamayan eleştiren kişiler bence o yuzden kitaba onyargılılar…Ben sadece şunu düşündüm Fusün dan dinleseydik bence bambaşka birşey dinleyebilirdik . Kemal bence sadece kendini dusunen bi adam. Ya Füsun onun duyguları hissettikleri Kemalin atladıgı anlatmadıgı birşeylerin oldugunu dusundum yoksa Füsun o gün neden o şekilde ….Bu arada 200 sayfaya kadar heycanlı sonrasında bı 150 sayfa kadar kemal o iç sıkıntısını bence okurada gecırıyor . Sonrasında tekrar olaylar baslıyor …Kesinlikle okunmalı… Masumiyet Müzesi