Bugün 1 saat içinde bir kafeteryada okuduğum kısa ama etkili olan kitaptı. Tam da "yas" duygusunu size hissettiren, yazılış amacı bir nevi katarsis olan bir metindi bana kalırsa. İçerisindeki zengin görsel öğeler(resim ve fotoğraflar) yazılan metni destekleyici nitelikteydi ve okurken görsel anlamda da beni çok tatmin etti. Kitapta bir baba oğulun vefat eden annenin ölümünü gıdım gıdım nasıl kabul ettiklerini, onsuz yaşamaya nasıl devam ettiklerini görüyoruz. Okurken ölüm kavramını sorgulayacaksınız.