·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Kasım 2022 00:00 Bitmesini istemediğim, okurken büyük keyif aldığım bir kitaptı. Resmen olayların içine alıp sende Nasrettin, Nusrettin ve Şaban ile birlikte atılıyorsun maceraya.
Uzatmaya spoiler vermeye gerek yok bence. İskender Pala diyorum keyifle okunmalı diyorum...