Puan vermedi·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Kasım 2022 00:40 Kitaptaki karakterler yazar tarafından gayet iyi aktarılmış. Bütün duyguları okurken hissettim. Olaylar, karakterler arasındaki diyaloglar okuyucuya geçiriliyor. Dokunaklı bir kitaptı. Ve oturup okuduğumda akıp gitti. Dili de güzeldi. Genel olarak severek okudum ve bir çırpıda bitti.