İhtiyarlar ne yaparlar? Anılarını yazarlar ben de bunu yapıyorum işte günce tutmak alışkanlığım olmadığı ancak atmışımdan sonra ve yalnız yolculuklarında notlar tuttuğum için bu dinozorun anıları biraz kopuk kopuk olacak üstelik belleğin de hiç güçlü değildir bunun nedeni birçok şeyi kafamdan tamamıyla silmek istememdir belki de