Umursama çıldırsınlar…
Her zaman içinden geleni yap çünkü seni her şekilde yargılayacaklar.
Felsefe
··1 alıntı·
1.439 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
emrepuzo
Gönderi Sahibi
Güçlü ve başarılı kalmanın yoludur. Manipüle olmayın. ;)
Kesinlikle 👍👍👍 Çıldırsınlar 🤣🤣🤣
emrepuzo
Gönderi Sahibi
@Asila88 ahhahahaha
ben bunu da başaramıyorum 😂