emrepuzo
@emrepuzo
Takip Et
Umursama çıldırsınlar…
Her zaman içinden geleni yap çünkü seni her şekilde yargılayacaklar.
Felsefe
214 beğeni
·
5 paylaşım
·
1 alıntı
·
1.439 Gösterim
3 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
emrepuzo
Gönderi Sahibi
Güçlü ve başarılı kalmanın yoludur. Manipüle olmayın. ;)
17
ABİKE
Kesinlikle 👍👍👍 Çıldırsınlar 🤣🤣🤣
5
Önceki 2 yanıtı göster
emrepuzo
Gönderi Sahibi
@Asila88 ahhahahaha
1
1 yanıtı göster
Gizle
Cosette
ben bunu da başaramıyorum 😂
1