·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ağustos 2022 14:04 ''Aklında Allah olanın, kalbinde iyilik olur.''
Güzel bir kitaptı. Sıkmayan anlatım tarzıyla namaza başlamak isteyen ama yapamayan insanlara etki etme olasılığı olan bir kitap. Verilen örnekler, kurulan cümleler güzeldi. Neden namaz kılmamız gerektiği sorusu onlarca sebeple çocuklara uygun eğlenceli bir dille güzelce açıklanmıştı. Kitabı okuyarak sizler de daha iyi anlayabilirsiniz :)