Şiro Hamao Kitap 2 hikayeden oluşuyor ikisininde kurgusu, anlatımı, sürükleyici olması çok güzeldi.Özellikle ikinci hikâye olan "Onları Öldürdü mü" beni çok etkiledi. Avukatın, bir katilin o suçu işleyip işlemediğini araştırmasını okuyoruz. Odera gerçekten katil miydi yoksa suçsuz biri miydi?
Şeytanın Çırağı