10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2022 8. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 06 Eylül 2022 16:11
İnsanlığımı Yitirirken, okurken her ne kadar daraltıcı bir havası olsa da okuduktan sonra kitabı tekrar açıp altı çizili yerleri okuduğumda, aslında kitabın ne kadar değerli olduğunu daha iyi anladım. Edebi açıdan o kadar güzel yazılmış ki... Ana karakterin yaşadığı bunalımı iliklerime kadar hissettim. Okunmaya değer bir kitap olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bazılarının üzerinde olumsuz da olsa büyük bir etki bırakabilir ama kitabın en güzel özelliklerinden biri de bu. Bana göre; bir kitap insana bir şeyler hissettirebiliyorsa, iyi ya da kötü, o kitap okunmaya değer bir edebi eserdir.
İnsanlığımı YitirirkenOsamu Dazai · İthaki Yayınları · 202560,3bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.