Neden birine güvenmek zor biliyor musun? Hayatının tam ortasında seni her koşulda anladığını düşündüğün birinin bir süre sonra aslında seni hiç anlamadığını, anladığı zamanlarda da yanlış anladığını görüyorsun.. Bir bakıyorsun en zayıf yanından, savunmasızlığından vuruyor seni. Sonra diyorlar ki; insanlara güvenmelisin! Oysa tüm yaralarımızda en çok güvendiklerimizin parmak izi var. Bilmiyorlar...
Edebiyat
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
935 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O yuzden bir faniye değil bir Bakiye guvenecksin Yani Allaha guveneceksin ki i yalniz seni yari yolda birakmayandir ve dilegne cevap verendir Allahm ben yalnizca senin rizan icin seninle senin yolunu tutan birini bana eş yap diye dua etmek lazm gelmz mi işte o kisi karsina cikinca da bu Allahn gercekten Razi oldgu kisi diyp Rahatca sirtini dayayabilesn amin
İnsanın gercek yuzu dostluk arkadaslık evlılık sevgı bıttığınde değil menfaatler bıttığinde ortaya cıkar. Aslında secımler bızım kendı hatalarımızın bedeli.cunku bız kendımız krıterler belirliyor ıyı tanımadan fazla samımı oluyor yada bağlanıyor ve bunun sonuclarının bedelini öduyoruz.12 yılda cok kız erkek arkadasım oldu sevgılım yada dostum dıyebılceğım ınsan 1 yada 2 dır. Hepsı ıle sınırımı korudum .iyı nıyet ayrı ondan cok kayıp verdım maddı manevı.fakat duygusal bağlamda hıc bı kaybım olmadı.o yuzden once ınsan bazı şeylerı kendınde sorgulamalı kardesım.saygılarımla.
Yabancılaşmak bir zamanlar herşeyini verdiğin kişi ile selam bile vermeyecek derecede yabancılaşmak.