Kitabı bir arkadaşım hediye etmişti maceralarıyla çok eğleneceksin demişti, okumaya başladığımda bunun neresinden bi macera peydah olacak diye baya bi sabrettim Kin Fo nun hayatsızlığuna ama sonra gidişata tek kelimeyle bayıldım. Öyle boş bir macera da değildi hayatı mutluluğu bulmaya yönelik felsefi bi hayat dersi de içeriyordu ve en çok da bu hoşuma gitti. Her okumamdan sonra kardeşlerime de özet geçtim ve onlar da zevkle dinlediler. Kısacası okuyun :)