4/10
·232 syf.··
2022 14. kitabı
Hızlı ilerleyip akıcı olmasının yanında çok ama çok basit bir kitap. Bence çocuk kitabı tarzında hatta ortaokul çocukları için bile ideal. Kitabın çalıntı olduğuna dair şeyler gördüm araştırırken doğrusu nedir bilemiyorum ama asla muhteşem bir kitap dedirtmedi. Gerek yazım dilinin basitliği, gerekse konunun aktarılış biçimi beni kitaptan uzaklaştırdı. Kurgu çok daha güzel anlatılabilirmiş. Diyalogları çok eksikti. Tiyatro metni gibi uzun çizgiyle değil de okuyucuya olayı hissettirecek şekilde yazılabilirdi. Dediğim gibi ortaokul seviyesinde. Acayip basit yazılmış. Edebiyat alanına yakıştığını düşündüğüm bir dile sahip değil.
Edebiyat & Roman
Beni İçinden SevAhmet Batman · Destek Yayınları · 20185,1bin okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.