Sen dik bir yokuştun, bense çok sigara içiyordum. Soran olursa da "o yolun yokuşu benim nefesimi kesti..." diyordum. Beni anlıyor musun ey nefesimi verdiğim?
Aşk
··1 alıntı·
591 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gurur
Gönderi Sahibi
Sen bilir misin bir gece yarısı kapında beklemeyi o yokuşu arşınlamayı, sen bilir misin karanlık sokaklarda gölgeni aramayı, ey yaradanın benim payıma yarattığı yokuşum.
Gurur
Gönderi Sahibi
Nefesimi sana bağışladım ve sigaralarımı senin şerefine tutuştururum…
Gurur
Gönderi Sahibi
Ah benim güzel yokuşum. Çıkmaya usandığım, nefesimi benden alan, baharlarımı kışa çalan, derdi olup anlattırmayan, kalbimi ayaklar altına atan…